Surfing og Eksamen

Hei.

No er det lenge sidan eg har lagt ut et innlegg. Eg blir så oppgitt av nette her at eg drøya det for lenge med å legge ut innlegga mine. Det må eg skjerpe meg på.

I det siste har eg fått trent litt og det følest godt. Det som ikkje følest så godt er at det er få dagar til eksamen, på fredag. Eg har lest ein del i dag og skal fortsette å lese brutalt ut over veka. Eg håper det skal gå bra. Har også kjøpt meg ei bok som heite The Complete Photographer, som er om fotografi, alt i frå reisefoto til motefotografi. Spanande, lære mykje av den.

Ellers i helga, på laurdag, var vi på Waterboom, som er ein vannpark, for stor og små. Kjempe kjekt var det, der det både var store vannsklie og mykje adrenalin. Slikt eg likar. Det er verdt å stikke dit ein dag for dei som er her på Bali. 220 000 rupie kosta det for ein dag for voksen. Etter det, for eg og Line å åt mat på Hardrock Cafe Bali. Mykje god mat, også verdt å stikke dit for å ete. Stapp mett!

På søndagen vart det ein slags «klassetur» , surfetur til Kuta. Vi var vell rundt 10-13 stk som var frå klassa og andre som går på skulen. Det var første gong eg prøvde å surfe, og eg skal seie det slik, det var drit fett! Det var litt for store bølge, det sa til og med dei som hadde prøvd det før. Vi surfa rundt 3 tima, og blei kjempe sliten, men det var absolutt verdt solbrentheita og støle muskla.

Alt i alt , ei flotte helg. Resten av veka går i eksamenlesing og fokus på å lære. Skal prøve å få trent litt også. Og har lyst på Kickboksings timen som eg var på på fredagen sist veke, det var utrulig tungt men kjempe kjekt.

Ellers, alt topp!

Nikken.

3 thoughts on “Surfing og Eksamen

  1. hei gulla:)endeleg kom eit nytt blogginnlegg:)gler meg kvar gong til å lese og sjå kva nytt dokke får oppleve;)er misunneleg når eg ser bilda:)sikkert en fantastisk opplevelse alt dokke får vere med på,trur ikkje dokke kjeda dokke nei:)ja og du nicolai må no selfølgeleg prøve alt da,surfing:)du har alldri vore uredd for å prøve ting og utfordringar,sånn det skal vere nicolai:)du må lese godt til eksamen da.tenke det går strålande:)savner no dokke da når eg ser bilde av dokke.ha det fortsatt kjekt og hels line.kjempeglad i dokke.go klem fra mamma.

  2. Kult med surfing da! Fikk du taket på det eller? Har hørt at det skal være ganske vanskelig
    til å begynne med. Er litt misunnelig på Hard Rock Cafe da, noe slikt finnes det ikke her… og hvis det finnes er det sannsyneligvis en kinesisk vri på det 😛

    • Fett med surfing ! Har klart å stått, men det er ikkje lett skal eg seie deg :p hehe. Digg med Hard Rock ja, skikkelig god mat:) alt i kina har vell ein kinesisk vri :p?

Kommenter innlegget