Norske dagar og bursdag = flott helg!

Hei folkens .

Sist helg hadde eg bursdag, og det var «Norske dagar» ved Gateway College. Der var det både volleyball, basketball og fotballturnering. Det var stas. Eg var fotograf, og eg tok rundt 1100 bilete. Holdt på i heile helga med å ta bilete, og då laurdagskveld kom var det deilig å legge frå seg kameraet.

På turneringa vant Gateway College alle turneringane untatt basketball. Men det går bra. Alle hadde det kjekt og kosa seg med sport og mat. Gateway er flinke til slike arrangement. Ellers hadde eg bursdag på laurdagen den 5 november. Det var stress heile dagen, og på kvelden skulle vi på afterparty på stranda, som både Gateway College, Active education, Go study studentar var med på. Før vi reiste ned på stranda, så hadde Line noko ho skulle vise meg. Det var ei bursdagskake, og eit kjempe søtt kort. Eg blei kjempe glad for det, og delte kaka med gjengen på nabovillaen. Kjempe stas! Det er ikkje ein skikkeleg burdag utan bursdagskake! Så tusen takk Line<3

På festen var det mykje god mat og god stemning. Alle hadde det kjekt, og med litt drikke innad bors blei det ein skikkeleg fest! Vi var vell ute heilt til kokka fire på natta, kom oss trygt heim! Ein fantastisk bursdag.

Denne veka har det blitt skevet Case-oppgåve til PT- faget. Så mamma, eg har skrevet case-oppgåve om deg. Der eg lagar ein periodeplan på 12 veke, med ein kortfatta forklaring på kva vi skal gjere dei 12 vekene. Og eg har lage ein øktplan for eine økta vi skal ha. Eg skal framføre dette til klassa i morga, så for å komme opp til eksamenen, som er neste veke, må eg få godkjent case-oppgåva. Trur det skal gå bra.

Eller er det ikkje så mykje nytt. Kjenne det skal bli godt å komme heim til kalde Noreg. Det regna noko voldsomt her på Bali no, sidan det er regntid her no. Eg og Line skulle kjøyre ned på ein restaurant som vi brukar å ete på tidlegare i kveld, og då kom i kliss blaute inn. Brukte faktisk den eine jakka eg har med meg til Bali.

Nikken.

 

Marius etter basketkamp.

Berit og Andrea tek kvarandre i hendene før kampen. Begge frå sykkylven, men forskjellige skular.

Kamilla med eit kraftig spark!

Jentelaget i fotball, etter å ha vønne turneringa! WOO HOO!!!

Guttelaget i fotball etter å ha vønne fotballturneringa! WOO HOO!!!

Mormors selgde vaflar! det var gøtt!

 

Der var mykje folk under turneringane.

 

Kommenter innlegget