Nytt fag, Jaya’s og trening.

Hei.

I dag har vi starta med nytt fag, PT-faget, med ny forelesar, Line Børrestad. Virkar som eit svært interessant fag, med ein flink forelesar. Vi lærar litt om PT-rollen, service, salg og markedsføring, motivasjon, feedback og coaching, planlegging osb. Eg vil tru dette faget vil være det mest interessante faget for oss som går PT-linja. Eg gler meg til å få starta skikkeleg.

Etter skulen kjørte eg, Line, Ørjan og Stian for å ete mat på Jaya’s som er ein lokal restaurant for lokale folk. Vi var litt skeptiske med det samme vi kom inn, der vi såg kjøkkenet som såg ut som eit bombenedslag frå andre verdenskrig, og på veggane var der fult av maur og insekt. Vi var fire personar og vi åt 8 rettar, 4 vanflaskar, og vi betalte 109 000 tusen rupiah, det tilsvarar rundt 70 NOK.

No i kveld har eg og Line vore på trening. Line var på sumba og eg hadde egentrening. Deilig og trene. Trent bein, biceps og bryst.

I dag er det berre ein måned igjen av oppholdet på Bali. Det skal bli godt å komme heim men også trist.

På Jaya's måtte vi skrive vår eigen liste over kva mat vi skulle ha.

Klar for mat.

Det var ikkje den høgaste standaren, men billig mat var det.

Plenty med mat.

Eg og Line etter trening, svette.

I morga skal eg ha PT-time med Line, blir kjekt!

Kommenter innlegget