Skreddarsydd dress og PT-bilete.

Hei folkens.

I går var eg, Line, Ørjan, Marius, Stian og Andreas i Kuta for å hente dei skreddarsydde dressane vi hadde bestilt. Line var berre med for å sjå på dei flotte gutane i dressane sine ! Eg blei kjempe nøgde med dressen min, og frakken/kåpa/ finejakka eg bestilte. Etter det blei det middag på Hard Rock Cafe. Kjempe deilig mat, men relativt dyrt

Skreddarsydd dress er ikkje noko tull.

Ørjan på med skjorta.

I dag har eg tatt bilete for skulen, der eg skulle ta «PT-bilete». Skal vere bilete av ein Personleg trenar som helper ein person i treninga, der vi skulle få med Gateway College logoen osv. Spanande oppdrag. Alltid kjekt å bli spurt. Bileta skal vere med i ein plakat som skal henge på Elixia og SATS i Noreg.

Her er eit eksempel:

Daniel, Nicco og Alette i action. PT-bilete.

Ellers alt topp.

 

3 thoughts on “Skreddarsydd dress og PT-bilete.

  1. lekker dress nicolai!! 🙂 men reagerte på en ting.. ej tru dokke he blitt litt gnetne av å bu der nede! dyr mat på hard rock, eller berre nærmare norske prisa? heheh ;p

  2. Hei kjære Nicolai 🙂 kjempeflott dress,den såg super ut 🙂 og du var veldig fin i den,kjekt å få skredder sydd dress 🙂 reknar med det er berre bra med dere. vi har det berre bra her 🙂 kosa oss .nydeleg haustver:) ikkje noko snø enda heldigvis.gler oss veldi til å sjå dokke igjen.lykke til vidare med skule.helse Line.go klem mamma.

Kommenter innlegget