Helg, deilig.

Hei.

Nå har eg og Andreas vore sta og reserverrt tatoveringstime, den 18.november. Blir spanande!

Denne helga hadde eg og ein gjeng planlagt å kjøre rundt øya. Det blei ikkje noko av pga skader, slik er det berre. Vi kan heller kjøre litt rundt omkring på øya ein anna dag. Er ikkje noko stress.

I går var vi ute, og det var kjekt. Hadde vorspel på villa B5. Alltid kjekt i godt lag.

Har ikkje lang tid igjen nå, så vi gjere det beste ut av den tida vi har igjen. Det blir sjølvsagt godt å komme heim til Noreg, men det kjem til å verte eit stort savn av Bali. Godt å komme heim til norsk mat, norsk kvardag, familie, vennar og ikkje minst bedre internett.

Neste veke er det mykje praktisketimar som står på agendaen, det likar vi. Eg brukar å øve meg litt på Line, som PT. Flink jenta mi.

No skal vi lage oss taco med nabovillaen, kose oss med film og chille.

Eller er alt topp. Vore litt slapp dei siste dagane, men det er vell berre varmen som har slått inn vil eg tru.

 

Ørjan sleikar sol.

 

Ikkje meg, men ein random dude.

Sportssenteret til Gateway College.

Stian triksar på scooter.

Tenkte vi skulle stikke på driving range i går, men det var stengt, pluss at der var dresskode.

Flott solnedgang.

Nikken.

PS. vil takke alle som har stemt på meg i bloggkonkurransen som Gateway College har arrangert. Setter veldig stor pris på det! Dåkke kan fortsatt stemme til i morga på linken : http://www.gatewaycollege.no/Studiesteder/Bali/Gateway-paa-Bali/Bloggkonkurranse/

 

 

 

 

 

1 thoughts on “Helg, deilig.

Kommenter innlegget